Nominer en venninne

Varner med helt ny kleskjede:

Hedrer kvinner i ti norske byer

I disse dager setter den nye storsatsingen Days Like This i gang lokale nominasjonsprosesser helt utenom det vanlige. I løpet av våren ønsker de å hedre kvinner gjennom en nasjonal konkurranse, der ekte kvinner står i fokus.

Kvinners beste kvaliteter skal løftes frem i en kampanje som nå lanseres i ti norske byer. Målet er å hedre alle kvinner som fortjener en ekstra oppmerksomhet. Det er den nye merkevaren Days Like This som står bak kampanjen. I tråd med merkevarens verdier vil kampanjen hylle alle kvinner og gi noe tilbake til dem som alltid gir. 
 - Vi i Skandinavia er flinke til å si hva vi kan bli bedre på, ikke til å hylle hverandre. Alle kvinner fortjener å bli feiret, og nettopp derfor har vi laget kampanjen ”You Deserve Days Like This”, sier administrerende direktør i Days Like This, Johan Jakobsson.

Det plukkes ti vinnerne som får en drømmedag i Oslo med profesjonelt fotoopptak i studio. Bildene skal frontes i kampanjen til den nye konseptsatsning Days Like This, hvor ekte kvinner står i sentrum.
Kvinner kan i forkant nominere seg selv eller nominere en venninne de mener fortjener en ekstra oppmerksomhet. Konkurransen utfoldes via egne kampanjesider hvor besøkende kan melde på sine kandidater.
-  Vi håper å få nominasjoner fra alle de ti byene vi skal åpne butikker i slik at vi kan hedre lokale kvinner under de lokale åpningene, forteller Jakobsen.
Åpningen av de første Days Like This-butikkene i Norge skjer den 14. april og blir en markering med fokus på forholdet mellom det indre og det ytre.  
- Vi ønsker å oppfordre kvinner til å hylle seg selv og hverandre akkurat slik de er. Skjønnhet kommer innenfra, og det synes vi er verdt å feire, sier Jakobsson.

For mer informasjon:
J
ohan Jakobsson, adm. dir. i Days Like This
Tlf: 915 23 986
Johan.jakobsson@dayslikethis.no 

Rebecca Goodchild, JCPR
Tlf: 918 64 269
Rebecca.goodchild@jcpr.no